Friday, July 2, 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalamualaikum, post kali ini saya akan sertakan senarai tajuk tugasan sepanjang mengikuti kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Oleh itu, berikut merupakan senarai tajuk tugasan  BBM3410 Multimedia dalam Bahasa yang telah saya siapkan:

1. BIODATA DIRI

2. CERITA SOSIAL 1

3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA

4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK

5. ASAS GRAFIK MUDAH

6. ASAS GRAFIK WARNA

7. ASAS GRAFIK TEKS

8. ASAS GRAFIK KESESUAIAN

9. ASAS GRAFIK KESEIMBANGAN

10. MUGSHOT

11. CLOSE UP

12. CERITA SOSIAL 2

13. TEORI STUBBS

14. CELIK BAHASA ISYARAT

15. BAHAN ASAS GRAFIK

16. LONGSHOT

17. MEDIUMSHOT

18. POTRAIT

19. PEMANDANGAN

20. KABUR

21. SILUET

22. OVER THE SHOULDER

23. PENDUA

24. BIRD'S EYE VIEW

25. PETA MINDA ASAS FOTOGRAFI

26. ANALISIS CERITA SOSIAL

27. DILEMA PENGEMBARA

28. ASAS FOTOGRAFI 

29. NOTA TEORI ANALISIS WACANA (VANDIJK, 1977)

30. NOTA TEORI ANALISIS WACANA (FAIRCLOUGH, 1995)

31. NOTA FLATLAY

32. INSTAGRAM

33. TWITTER

34. SIMPULAN BAHASA

35. VIDEO SETEMPAT

36. VLOG HARI RAYA

37. STRATEGI KOMUNIKASI

38. ONE SHOT

39. BAB 5 (TAKSONOMI DAN PENDEKATAN STRATEGI KOMUNIKASI)

40. PANTUN 4 KERAT

41. KESILAPAN

42. KEMANUSIAAN

43. PERUBAHAN

44. KESEDARAN

45. TEKA-TEKI

46. VIDEO FOKUS

47. VIDEO SERAM

48. VIDEO TRAGEDI

49. DRAMA KOREA:REALITI ATAU FANTASI

50. ALAM SEKITAR

51. KISAH SEDIH

52. KEINDAHAN

53. SUASANA

54. MISTERI KOPI

55. RESENSI BUKU

56. TEMU BUAL

57. SEPI

Saya, Nur Suraya binti Sulaiman bernombor matrik 204114 mengaku bahawa saya telah menyiapkan dan menyempurnakan semua tugasan BBM3410 Multimedia dalam Bahasa dengan lengkap untuk semester ini. Saya berharap setiap tugasan yang saya hasilkan ini dapat memberi ilmu baharu dan manfaat kepada saya sendiri dan pembaca blog ini. Dengan izin Allah S.W.T, saya dapat menyempurnakan semua tugasan bagi memenuhi keperluan kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Saya ingin berterima kasih kepada Prof. Dr Normaliza Abd Rahim kerana banyak memberi bimbingan dan tunjuk ajar sepanjang saya mengikuti kursus ini. Prof banyak memberi ilmu baharu kepada saya yang dapat saya aplikasikan pada masa ini dan juga masa akan datang. Terima kasih untuk ilmu yang sangat berharga ini, Prof, hanya Allah S.W.T yang mampu membalasnya. Tidak lupa juga kepada ahli kumpulan saya, iaitu kumpulan Taming Sari kerana banyak membantu saya dalam menyempurnakan setiap tugasan yang diberi. Terima kasih atas komitmen, masa dan tenaga kamu semua dalam menjayakan setiap tugasan dengan sempurna. Terima kasih juga kepada rakan-rakan sekelas yang lain yang banyak membantu dan memberi kerjasama sepanjang mengikuti kursus ini. Terima kasih juga kepada semua pembaca blog ini dan penonton video di Youtube saya. TERIMA KASIH. Semoga kita semua sentiasa di bawah lindunganNya dan berjaya di dunia dan akhirat. Amin.


No comments:

Post a Comment